InMobilus Zamówienia i Sprzedaż mobilna

inMobilus to nowoczesny i intuicyjny system wsparcia przedstawicieli handlowych klasy z interfejsem użytkownika dostosowującym się do rodzaju urządzenia (smartfon lub tablet) produkowany przez firme InSolutions z którą współpracujemy.

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych może pracować pod kontrolą systemu Android lub iOS.

aplikacja mobilna inmobilus

W zależności od typu pracy handlowca aplikacja może działać w trybie preselling (zamawianie) oraz vanselling (sprzedaż).

Standardowo oferowana jestsynchronizacja aplikacji z programem Subiekt/Gestor GT oraz systemem ERP Navireo firmy InsERT.

Użytkownik programu w trybie preselling wystawia dokumenty ZK, a w trybie vanselling może wystawiać dokumenty handlowe, zarówno faktury jak i paragony.

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych może pracować w trybie off-line oraz on-line, dzięki wykorzystaniu modułów Wi-Fi oraz modemów 3G lub LTE. Aplikacja mobilna, dzięki pracy na nowoczesnych urządzeniach, może wykorzystywać cały ekosystem urządzeń dodatkowych – takich, jak: mobilne drukarki atramentowe i igłowe, mobilne drukarki fiskalne oraz skanery kodów kreskowych. Standardowo aplikacja korzysta też z elementów samych urządzeń, tzn. modułów GPS, aparatów oraz kamer. Aplikacja synchronizująca pracuje w środowisku Windows i zarządza dwustronną wymianą danych między aplikacją mobilną, a systemem ERP.

Aplikacja administrująca pozwala na ustawienie wszelkich parametrów pracy aplikacji mobilnych, profilowanie kontrahentów oraz towarów dostępnych dla poszczególnych przedstawicieli handlowych.

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną inMobilus?

  • wybór modelu sprzedaży dla handlowców lub przedstawicieli handlowych (preselling, vansellig) – pracownik w terenie otrzymuje gotowe narzędzie do pracy zgodnie z jego kompetencjami, np. zbieranie zamówień, sprzedaż, wizyty u klientów itp.
  • integracja aplikacji mobilnej z systemami ERP oraz programami magazynowymi pozwala na bieżącą wymianę danych pomiędzy urządzeniem a systemem
  • podniesienie efektywności pracy przedstawicieli handlowych – przedstawiciel handlowy posiada pełną wiedzę o produktach oraz o kliencie, dzięki czemu może się skupić na sprzedaży, pozyskaniu zamówienia
  • bieżący dostęp do cen, stanów magazynowych, historii dokumentów oraz płatności
  • racjonalizacja i optymalizacja kosztów przedsiębiorstwa
  • automatyzacja procesów biznesowych
  • kontrola pracy przedstawiciela handlowego w czasie rzeczywistym oraz centralne zarządzanie jego pracą i zadaniami
  • szybsza obsługa klienta oraz realizacja zamówienia
  • błyskawiczne reagowanie na potrzeby klienta
  • nowoczesna aplikacja mobilna podnosząca prestiż firmy
  • wzrost jakości obsługi klienta
  • prostota obsługi aplikacji i jej intuicyjny interfejs ułatwiający pracę przedstawiciela handlowego
  • integracja z przenośnymi urządzeniami fiskalnymi pozwalającymi na ewidencję wpłat klienta
  • szeroki wachlarz analiz, raportów i statystyk
  • indywidualne mechanizmy „szyte na miarę”

Share this Post!

About the Author : Marek Żbikowski