Help Desk. Wsparcie użytkownika
Usługa zapewniająca użytkownikom pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z IT. Może być wykonywana zdalnie lub w firmie Klienta, w trybie 24 h/ dobę. Obejmuje sprzęt i oprogramowanie, w tym specjalistyczne. Jakość usługi jest stale monitorowana, a parametry jakościowe mogą dotyczyć: poziomu rozwiązywalności problemu na jednej z trzech linii wsparcia, czasu podjęcia działania lub jego zakończenia.
Help Desk to:
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z IT
- Pomoc świadczona zdalnie i on site
- Praca w trybie całodobowym 365 dni w roku
- Wsparcie także dla specjalistycznych systemów IT
Korzyści dla Ciebie
Efektywność
Zamiast próby samodzielnego rozwiązywania zaistniałych problemów, pracownicy mogą skoncentrować się na swoich obowiązkachSkuteczność
Wszystkie problemy są zgłaszane i rozwiązywane przez jeden punkt kontaktowyProfesjonalizm
Wsparcie użytkownikom udzielane jest przez wysoko wykwalifikowanych konsultantówStałe koszty
Przewidywalne i zoptymalizowane koszty, obejmujące cały zakres usług, gwarantowane długoterminowym kontraktem
- Pisemna gwarancja zachowania poufności danych firmowych, księgowych, finansowych.
- Czas reakcji serwisu: 24 godziny robocze (do 48 godzin w święta i dni wolne).
- Sprzęt zamienny na okres serwisu.
- Dyżurny telefon czynny 24 h/dobę.
- Niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc *
- Interwencja pomocy zdalnej

- Czas trwania interwencji do 15 minut.
- 8 interwencji pomocy zdalnej równa się 4 godzinom interwencji u klienta.
- Na czas naprawy dostarczamy skonfigurowany sprzęt w miejsce uszkodzonego.
- Dostarczamy sprawozdanie z wykonanych usług i wykorzystanych jednostek prac
- Otrzymujesz stały rabat na zakupy w naszym sklepie 5% *
Bezpieczeństwo przez cały rok
Podpisując umowę dostajesz gwarancję stałej współpracy z naszą firmą - jest to usługa na wysokim poziomie .
Stajesz się klientem o najwyższym priorytecie.
Otrzymujesz status VIP w naszej współpracy.
HELPDESK ROCZNY

Ilość godzin >> 48h lub
Pakiet interwencji >> 120 interwencji
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7 dni
Oferta serwisowa „Basic” jest ofertą dedykowaną do dwóch komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej.
VPN - brak opcji w wybranym wariancie

Ilość godzin >> 72h lub
Pakiet interwencji >> 180 interwencji
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7 dni
Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do siedmiu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer.
Prywatna sieć VPN na 5 komputerach

Ilość godzin >> 108h lub
Pakiet interwencji >> 360
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni
Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do dwunastu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer.
Prywatna sieć VPN na 10 komputerach

Ilość godzin >> 144h lub
Pakiet interwencji >> 720
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni
Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do dwudziestu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer.
Prywatna sieć VPN na 20 komputerach

Ilość godzin >> 216h lub
Pakiet interwencji >> 1200
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni
Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do pięćdziesięciu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 2 serwery.
Prywatna sieć VPN na 250 komputerach
HELPDESK KILKUNASTODNIOWY
6 godzin przeznaczonych na interwencje (12 interwencji pomocy zdalnej do 30min/1pomoc)
Oferta serwisowa „Kolor” jest ofertą dedykowaną dla indywidualnych klientów lub osób posiadających małą firmę lub wymagających obsługi do 2 komputerów .
Tylko 8 pakietów dostępnych w każdym miesiącu.
Pakiet do wykorzystania wyłącznie jako pomoc zdalna
8 godzin przeznaczonych na interwencje (16 interwencji pomocy zdalnej do 30min/1pomoc)
Oferta serwisowa „Full” jest ofertą dedykowaną dla indywidualnych klientów lub osób posiadających małą firmę lub wymagających obsługi do 4 komputerów .
Tylko 5 pakietów dostępnych w każdym miesiącu.
Pakiet do wykorzystania wyłącznie jako pomoc zdalna
Pakiety wariantów kilkunastodniowych muszą zostać opłacone min. 3 dni wcześniej przed przystąpieniem do pracy, i nie dotyczą pomocy związanej z programami kadrowymi i księgowymi.
W tym przypadku należy skorzystać z wariantu pomocowego helpdesk godzinny "max" lub helpdesk roczny
Pomoc zdalna TeamViewer
Pogotowie komputerowe. Połączenie zdalne poprzez program TeamViewer w wariantach do 15, do 30 lub do 60 minut.
W zależności od wybranego wariantu usługa może obejmować wstępną diagnozę, opisanie i wycenienie rozwiązania problemu, lub też jego rozwiązanie.
Poszczególne warianty pomocowe opisane są poniżej
HELPDESK GODZINNY
189 zł – 2 godzina
168 zł – 3 godzina
105 zł – 4 godzina
84zł – 5 godzina i kolejne
Serwis „MINI” oznacza serwisanta oddelegowanego o minimalnych kompetencjach.
315 zł – 2 godzina
252 zł – 3 godzina
210 zł – 4 godzina
168zł – 5 godzina i kolejne
Serwis MAX oznacza serwisanta oddelegowanego o Maksymalnych kompetencjach.
HELPDESK Rozwiązanie problemu

Usługa polega na rozwiązaniu problemu niezależnie od tego ile czasu zostanie poświęcone
Usługa nie obejmuje naprawy uszkodzonych baz danych oraz usterek sprzętowych
Jeżeli rozwiązanie problemu nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od nas to nie ponosimy odpowiedzialności
Warunkiem jest aby osoba zgłaszająca była cały czas do dyspozycji oraz zapewniła stabilne połączenie internetowe
Przed zakupem prosimy o dokładne opisanie problemu drogą mailową w celu weryfikacji
W przypadku usług helpdesku godzinnego dla klientów za stałą współpracę* udzielany jest rabat w wysokości -10%.
*stała współpraca: pojęcie rozumiane jako zakupy na kwotę wartości 500zł/miesięcznie liczone w skali roku kalendarzowego
Pomoc helpdesku w godzinach nocnych 22:00-6:00 narzut +50% wartości
W niedziele i święta pomoc helpdesku narzut +30% wartości
Instalacja oprogramowania i opieka
Instalacja oprogramowania i opieka
Pakiet InsertGT (SubiektGT, RachmistrzGT, RewizorGT, GratyfikantGT, GestorGT, BiuroGT, Sprint2GT) Pakiet Nexo ( Subiekt Nexo, Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo , Gratyfikant Nexo, Gestor Nexo , Biuro Nexo) System ERP CRM Navireo Windows XP/Vista/7 Windows Server 2003/2008/2012/Home Linux Content Management System (CMS) Customer Relationship Management (CRM) Material Requirements Planning (MRP) – planowanie zapotrzebowania materiałowego Advanced Planning System (APS) Supply Chain Management (SCM) Zintegrowany system informatyczny Manufacturing Execution System (MES) – Systemy Realizacji Produkcji Order Management (OM) Integracja urządzeń z systemami informatycznym Doradztwo inwestycyjne w sprawie zakupu sprzętu ITDokonywanie ulepszeń oprogramowania
Stacje robocze, Stacje serwerowe, Systemy magazynowo-handlowe, Systemy kadrowo-płacowe, Systemy księgoweObsługa serwisów www
Opieka nad stroną www, Zmiany na stronach, Pomoc w zarządzaniu pocztą elektronicznąSzkolenia
Systemy magazynowo-handlowe, Systemy kadrowo-płacowe, Systemy księgowe, Obsługa urządzeń fiskalnych, Obsługa pakietów biurowych z zakresu relacji Business-to-consumer (B2C).Konserwacja sprzętu
Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu komputerowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu biurowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu sieciowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń fiskalnych Pomoc w zmianach konfiguracji urządzeń fiskalnych.Usługi związane z konserwacją sieci strukturalnych
Montaż i naprawa, Konfiguracja, Zarządzanie, Diagnostyka
W czym możemy Ci pomóc? Masz pytania? Potrzebujesz indywidualnego doboru oferty?