Help Desk. Wsparcie użytkownika

Usługa zapewniająca użytkownikom pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z IT. Może być wykonywana zdalnie lub w firmie Klienta, w trybie 24 h/ dobę. Obejmuje sprzęt i oprogramowanie, w tym specjalistyczne. Jakość usługi jest stale monitorowana, a parametry jakościowe mogą dotyczyć: poziomu rozwiązywalności problemu na jednej z trzech linii wsparcia, czasu podjęcia działania lub jego zakończenia.

Help Desk to:

  • Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z IT
  • Pomoc świadczona zdalnie i on site
  • Praca w trybie całodobowym 365 dni w roku
  • Wsparcie także dla specjalistycznych systemów IT

 

Korzyści dla Ciebie

Efektywność
Zamiast próby samodzielnego rozwiązywania zaistniałych problemów, pracownicy mogą skoncentrować się na swoich obowiązkach
Skuteczność
Wszystkie problemy są zgłaszane i rozwiązywane przez jeden punkt kontaktowy
Profesjonalizm
Wsparcie użytkownikom udzielane jest przez wysoko wykwalifikowanych konsultantów
Stałe koszty
Przewidywalne i zoptymalizowane koszty, obejmujące cały zakres usług, gwarantowane długoterminowym kontraktem
  • Pisemna gwarancja zachowania poufności danych firmowych, księgowych, finansowych.
  • Czas reakcji serwisu: 24 godziny robocze (do 48 godzin w święta i dni wolne).
  • Sprzęt zamienny na okres serwisu.
  • Dyżurny telefon czynny 24 h/dobę.
  • Niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc *
  • Interwencja pomocy zdalnej

 

 

  • Czas trwania interwencji do 15 minut.
  • 8 interwencji pomocy zdalnej równa się 4 godzinom interwencji u klienta.
  • Na czas naprawy dostarczamy skonfigurowany sprzęt w miejsce uszkodzonego.
  • Dostarczamy sprawozdanie z wykonanych usług i wykorzystanych jednostek prac
  • Otrzymujesz stały rabat na zakupy w naszym sklepie 5% *

 

Bezpieczeństwo przez cały rok

Podpisując umowę dostajesz gwarancję stałej współpracy z naszą firmą - jest to usługa na wysokim poziomie .
Stajesz się klientem o najwyższym priorytecie.
Otrzymujesz status VIP w naszej współpracy.

 

HELPDESK ROCZNY

Helpdesk Basic
Jest to wybór idealny na początek
300
zł miesiąc/netto

Ilość godzin >> 48h lub

Pakiet interwencji >> 120 interwencji

Sprzęt zamienny >> nowość

Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7 dni

Oferta serwisowa „Basic” jest ofertą dedykowaną do dwóch komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej.

VPN - brak opcji w wybranym wariancie

Helpdesk Premium
HIT! Nagradzany przez ekspertów
500
zł miesiąc/netto

Ilość godzin >> 72h lub

Pakiet interwencji >> 180 interwencji

Sprzęt zamienny >> nowość

Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7 dni

Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do siedmiu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer.

Prywatna sieć VPN na 5 komputerach

Helpdesk Gold
Wybierany przez profesjonalistów
700
zł miesiąc/netto

Ilość godzin >> 120h lub

Pakiet interwencji >> 360

Sprzęt zamienny >> nowość

Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni

Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do dwunastu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer.

Prywatna sieć VPN na 10 komputerach

Hepldesk Gold+
Gotowy na wszelkie wyzwania 24
900
zł miesiąc/netto

Ilość godzin >> 120h lub

Pakiet interwencji >> 720

Sprzęt zamienny >> nowość

Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni

Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do dwudziestu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer.

Prywatna sieć VPN na 20 komputerach

Hepldesk Platinium
Przystosowany do wielu projektów
1200
zł miesiąc/netto

Ilość godzin >> 180h lub

Pakiet interwencji >> 1200

Sprzęt zamienny >> nowość

Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni

Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do pięćdziesięciu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 2 serwery.

Prywatna sieć VPN na 250 komputerach

 

HELPDESK KILKUNASTODNIOWY

Helpdesk Kolor
Gwarancja bezpieczeństwa przez 60 dni
300
zł netto

6 godzin przeznaczonych na interwencje (12 interwencji pomocy zdalnej do 30min/1pomoc)

Oferta serwisowa „Kolor” jest ofertą dedykowaną dla indywidualnych klientów lub osób posiadających małą firmę lub wymagających obsługi do 2 komputerów .

Tylko 8 pakietów dostępnych w każdym miesiącu.

Pakiet do wykorzystania wyłącznie jako pomoc zdalna

Helpdesk Full
Gwarancja bezpieczeństwa przez 80 dni
400
zł netto

8 godzin przeznaczonych na interwencje (16 interwencji pomocy zdalnej do 30min/1pomoc)

Oferta serwisowa „Full” jest ofertą dedykowaną dla indywidualnych klientów lub osób posiadających małą firmę lub wymagających obsługi do 4 komputerów .

Tylko 5 pakietów dostępnych w każdym miesiącu.

Pakiet do wykorzystania wyłącznie jako pomoc zdalna

 

 

Pakiety wariantów kilkunastodniowych muszą zostać opłacone min. 3 dni wcześniej przed przystąpieniem do pracy, i nie dotyczą pomocy związanej z programami kadrowymi i księgowymi. 

W tym przypadku należy skorzystać z wariantu pomocowego helpdesk godzinny "max" lub helpdesk roczny

 

 

Pomoc zdalna TeamViewer

Pogotowie komputerowe. Połączenie zdalne poprzez program TeamViewer w wariantach do 15, do 30 lub do 60 minut.

W zależności od wybranego wariantu usługa może obejmować wstępną diagnozę, opisanie i wycenienie rozwiązania problemu, lub też jego rozwiązanie.

Poszczególne warianty pomocowe opisane są poniżej

 

Pomoc w dni robocze pn-pt 9:00-18:00
Wariant "Diagnoza oprogramowania i opisanie problemu do 15min"
30
zł /netto
Pomoc w dni wolne od pracy
Wariant "Diagnoza oprogramowania i opisanie problemu do 15min"
80
zł /netto
Pomoc w dni robocze pn-pt 9:00-18:00
Wariant "Diagnoza oprogramowania i rozwiązanie problemu do 30min"
100
zł /netto
Pomoc w dni wolne od pracy
Wariant "Diagnoza oprogramowania i rozwiązanie problemu do 30min"
200
zł /netto
Pomoc w dni robocze pn-pt 9:00-18:00
Wariant "Diagnoza oprogramowania i rozwiązanie problemu do 60min"
180
zł /netto
Pomoc w dni wolne od pracy
Wariant "Diagnoza oprogramowania i rozwiązanie problemu do 60min"
300
zł /netto

 

HELPDESK GODZINNY

Serwis Mini
Kup godzinę naszej pracy
100
zł h/netto

90 zł – 2 godzina

80 zł – 3 godzina

50 zł – 4 godzina

40zł – 5 godzina i kolejne

Serwis „MINI” oznacza serwisanta oddelegowanego o minimalnych kompetencjach.

Serwis Max
Kup godzinę naszej pracy
180
zł h/netto

150 zł – 2 godzina

120 zł – 3 godzina

100 zł – 4 godzina

80zł – 5 godzina i kolejne

Serwis MAX oznacza serwisanta oddelegowanego o Maksymalnych kompetencjach.

HELPDESK Rozwiązanie problemu

Rozwiązanie problemu
400
zł rozwiązanie problemu/ netto

Usługa polega na rozwiązaniu problemu niezależnie od tego ile czasu zostanie poświęcone

Usługa nie obejmuje naprawy uszkodzonych baz danych oraz usterek sprzętowych

Jeżeli rozwiązanie problemu nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od nas to nie ponosimy odpowiedzialności

Warunkiem jest aby osoba zgłaszająca była cały czas do dyspozycji oraz zapewniła stabilne połączenie internetowe

Przed zakupem prosimy o dokładne opisanie problemu drogą mailową w celu weryfikacji

W przypadku usług helpdesku godzinnego dla klientów za stałą współpracę* udzielany jest rabat w wysokości -10%.

*stała współpraca: pojęcie rozumiane jako zakupy na kwotę wartości 500zł/miesięcznie liczone w skali roku kalendarzowego

 

Pomoc helpdesku w godzinach nocnych 22:00-6:00 narzut +50% wartości

W niedziele i święta pomoc helpdesku narzut +30% wartości

 

Instalacja oprogramowania i opieka

Instalacja oprogramowania i opieka
Pakiet InsertGT (SubiektGT, RachmistrzGT, RewizorGT, GratyfikantGT, GestorGT, BiuroGT, Sprint2GT) Pakiet Nexo ( Subiekt Nexo, Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo , Gratyfikant Nexo, Gestor Nexo , Biuro Nexo) System ERP CRM Navireo Windows XP/Vista/7 Windows Server 2003/2008/2012/Home Linux Content Management System (CMS) Customer Relationship Management (CRM) Material Requirements Planning (MRP) – planowanie zapotrzebowania materiałowego Advanced Planning System (APS) Supply Chain Management (SCM) Zintegrowany system informatyczny Manufacturing Execution System (MES) – Systemy Realizacji Produkcji Order Management (OM) Integracja urządzeń z systemami informatycznym Doradztwo inwestycyjne w sprawie zakupu sprzętu IT
Dokonywanie ulepszeń oprogramowania
Stacje robocze, Stacje serwerowe, Systemy magazynowo-handlowe, Systemy kadrowo-płacowe, Systemy księgowe
Obsługa serwisów www
Opieka nad stroną www, Zmiany na stronach, Pomoc w zarządzaniu pocztą elektroniczną
Szkolenia
Systemy magazynowo-handlowe, Systemy kadrowo-płacowe, Systemy księgowe, Obsługa urządzeń fiskalnych, Obsługa pakietów biurowych z zakresu relacji Business-to-consumer (B2C).
Konserwacja sprzętu
Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu komputerowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu biurowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu sieciowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń fiskalnych Pomoc w zmianach konfiguracji urządzeń fiskalnych.
Usługi związane z konserwacją sieci strukturalnych
Montaż i naprawa, Konfiguracja, Zarządzanie, Diagnostyka

 

 

W czym możemy Ci pomóc? Masz pytania? Potrzebujesz indywidualnego doboru oferty?

Logo plik24.pl npg

 

POŁĄCZ SIĘ Z NAMI | newsletter | facebook | email | map