Bezpieczeństwo przez cały rok
Podpisując umowę dostajesz gwarancję stałej współpracy z naszą firmą - jest to usługa na wysokim poziomie .
Stajesz się klientem o najwyższym priorytecie.
Otrzymujesz status VIP w naszej współpracy.
HELPDESK ROCZNY
Raz a dobrze ! + Umowa RODO
Ilość godzin >>- -48h lub
Pakiet interwencji >> 120 interwencji
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7 dni
Oferta serwisowa „Basic” jest ofertą dedykowaną do dwóch komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej- mała firma .
VPN - brak opcji w wybranym wariancie
Ilość godzin >>-- 72h lub
Pakiet interwencji >> 180 interwencji
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7 dni
Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do siedmiu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer-- mała firma.
Prywatna sieć TV na 5 komputerach
Multi firma - obsługa wiele podmiotów w ramach jednego abonamentu
Ilość godzin >> -108h lub
Pakiet interwencji >> 360
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni
Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do dwunastu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer- mała firma
Prywatna sieć TV na 10 komputerach
Multi firma - obsługa wiele podmiotów w ramach jednego abonamentu
Szkolenia personelu z zagadnień księgowych kadrowych
Ilość godzin >>- 144h lub
Pakiet interwencji >> 720
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni
Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do dwudziestu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej + 1 serwer średnia firma
Prywatna sieć TV na 20 komputerach
Multi firma - obsługa wiele podmiotów w ramach jednego abonamentu
Szkolenia personelu z zagadnień księgowych kadrowych
Obsługa urządzeń fiskalnych.
Ilość godzin >> 216h lub
Pakiet interwencji >> 1200
Sprzęt zamienny >> nowość
Dyżurny nr telefonu >> 24h / 7dni
Oferta serwisowa jest ofertą dedykowaną do pięćdziesięciu komputerów lub osób delegowanych do pomocy zdalnej +2serwery.D.firma
Prywatna sieć VPN na 250 komputerach
Multi firma - obsługa wiele podmiotów w ramach jednego abonamentu
Szkolenia personelu z zagadnień księgowych kadrowych
Obsługa urządzeń fiskalnych.
Wizyty u klienta w czasie do 3 godzin od zgłoszenia.
HELPDESK GODZINNY
Sprawdź nas!-Wolny od zobowiązań ! Pogotowie IT
240 zł – 2 godzina
190 zł – 3 godzina
105 zł – 4 godzina
84zł – 5 godzina i kolejne
Serwis „MINI” oznacza serwisanta oddelegowanego o minimalnych kompetencjach. Czas reakcji 8h
390 zł – 2 godzina
252 zł – 3 godzina
210 zł – 4 godzina
168zł – 5 godzina i kolejne
Serwis MAX oznacza serwisanta oddelegowanego o Maksymalnych kompetencjach. Czas reakcji 3h
-10% zakup w okresie 12 miesięcy
-20% zakup w okresie 6 miesięcy
-30% zakup w okresie 3 miesięcy
HELPDESK KILKUNASTODNIOWY
Dla nie zdecydowanych!
2 godzin przeznaczonych na interwencje (12 interwencji pomocy zdalnej do 30min/1pomoc)
Oferta serwisowa „Kolor” jest ofertą dedykowaną dla indywidualnych klientów lub osób posiadających małą firmę lub wymagających obsługi do 2 komputerów .
Tylko 6 pakietów dostępnych w każdym miesiącu.
Pakiet do wykorzystania wyłącznie jako pomoc zdalna
4 godzin przeznaczonych na interwencje (16 interwencji pomocy zdalnej do 30min/1pomoc)
Oferta serwisowa „Full” jest ofertą dedykowaną dla indywidualnych klientów lub osób posiadających małą firmę lub wymagających obsługi do 4 komputerów .
Tylko 5 pakietów dostępnych w każdym miesiącu.
Pakiet do wykorzystania wyłącznie jako pomoc zdalna
HELPDESK Rozwiązanie problemu
Usługa polega na rozwiązaniu problemu niezależnie od tego ile czasu zostanie poświęcone
Usługa nie obejmuje naprawy uszkodzonych baz danych oraz usterek sprzętowych
Jeżeli rozwiązanie problemu nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od nas to nie ponosimy odpowiedzialności
Warunkiem jest aby osoba zgłaszająca była cały czas do dyspozycji oraz zapewniła stabilne połączenie internetowe
Przed zakupem prosimy o dokładne opisanie problemu drogą mailową w celu weryfikacji
- Pisemna gwarancja zachowania poufności danych firmowych, księgowych, finansowych.
- Czas reakcji serwisu: 24 godziny robocze (do 48 godzin w święta i dni wolne).
- Sprzęt zamienny na okres serwisu.
- Dyżurny telefon czynny 24 h/dobę.
- Niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc *
- Interwencja pomocy zdalnej
- Czas trwania interwencji do 15 minut.
- 8 interwencji pomocy zdalnej równa się 4 godzinom interwencji u klienta.
- Na czas naprawy dostarczamy skonfigurowany sprzęt w miejsce uszkodzonego.
- Dostarczamy sprawozdanie z wykonanych usług i wykorzystanych jednostek prac
- Otrzymujesz stały rabat na zakupy w naszym sklepie 5% *
Help Desk. Wsparcie użytkownika
Usługa zapewniająca użytkownikom pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z IT. Może być wykonywana zdalnie lub w firmie Klienta, w trybie 24 h/ dobę. Obejmuje sprzęt i oprogramowanie, w tym specjalistyczne. Jakość usługi jest stale monitorowana, a parametry jakościowe mogą dotyczyć: poziomu rozwiązywalności problemu na jednej z trzech linii wsparcia, czasu podjęcia działania lub jego zakończenia.
Help Desk to:
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z IT
- Pomoc świadczona zdalnie i on site
- Praca w trybie całodobowym 365 dni w roku
- Wsparcie także dla specjalistycznych systemów IT
Korzyści dla Ciebie
Efektywność
Zamiast próby samodzielnego rozwiązywania zaistniałych problemów, pracownicy mogą skoncentrować się na swoich obowiązkachSkuteczność
Wszystkie problemy są zgłaszane i rozwiązywane przez jeden punkt kontaktowyProfesjonalizm
Wsparcie użytkownikom udzielane jest przez wysoko wykwalifikowanych konsultantówStałe koszty
Przewidywalne i zoptymalizowane koszty, obejmujące cały zakres usług, gwarantowane długoterminowym kontraktemPomoc zdalna TeamViewer
Pogotowie komputerowe. Połączenie zdalne poprzez program TeamViewer w wariantach do 15, do 30 lub do 60 minut.
W zależności od wybranego wariantu usługa może obejmować wstępną diagnozę, opisanie i wycenienie rozwiązania problemu, lub też jego rozwiązanie.
Poszczególne warianty pomocowe opisane są poniżej
Pomoc helpdesku w godzinach nocnych 22:00-6:00 narzut +50% wartości
W niedziele i święta pomoc helpdesku narzut +30% wartości
Instalacja oprogramowania i opieka
Instalacja oprogramowania i opieka
Pakiet InsertGT (SubiektGT, RachmistrzGT, RewizorGT, GratyfikantGT, GestorGT, BiuroGT, Sprint2GT) Pakiet Nexo ( Subiekt Nexo, Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo , Gratyfikant Nexo, Gestor Nexo , Biuro Nexo) System ERP CRM Navireo Windows XP/Vista/7 Windows Server 2003/2008/2012/Home Linux Content Management System (CMS) Customer Relationship Management (CRM) Material Requirements Planning (MRP) – planowanie zapotrzebowania materiałowego Advanced Planning System (APS) Supply Chain Management (SCM) Zintegrowany system informatyczny Manufacturing Execution System (MES) – Systemy Realizacji Produkcji Order Management (OM) Integracja urządzeń z systemami informatycznym Doradztwo inwestycyjne w sprawie zakupu sprzętu ITDokonywanie ulepszeń oprogramowania
Stacje robocze, Stacje serwerowe, Systemy magazynowo-handlowe, Systemy kadrowo-płacowe, Systemy księgoweObsługa serwisów www
Opieka nad stroną www, Zmiany na stronach, Pomoc w zarządzaniu pocztą elektronicznąSzkolenia
Systemy magazynowo-handlowe, Systemy kadrowo-płacowe, Systemy księgowe, Obsługa urządzeń fiskalnych, Obsługa pakietów biurowych z zakresu relacji Business-to-consumer (B2C).Konserwacja sprzętu
Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu komputerowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu biurowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Instalacja/Konfiguracja/Naprawa sprzętu sieciowego ( niezależnie od jego pochodzenia ) Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń fiskalnych Pomoc w zmianach konfiguracji urządzeń fiskalnych.Usługi związane z konserwacją sieci strukturalnych
Montaż i naprawa, Konfiguracja, Zarządzanie, Diagnostyka
W czym możemy Ci pomóc? Masz pytania? Potrzebujesz indywidualnego doboru oferty?
Pakiety wariantów kilkunastodniowych muszą zostać opłacone min. 3 dni wcześniej przed przystąpieniem do pracy, i nie dotyczą pomocy związanej z programami kadrowymi i księgowymi.
W tym przypadku należy skorzystać z wariantu pomocowego helpdesk godzinny "max" lub helpdesk roczny